کنته: جدال با رئال مادرید بسیار زیبا خواهد بود

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- آنتونیو کنته سرمربی یوونتوس، در مصاحبه با نشریه لیگ قهرمانان اروپا، از مهارت های ستاره خط میانی تیمش آندره‌آ پیرلو سخن می‌گوید و معتقد است پیدا کردن بازیکنی مانند او بسیار سخت است.

کنته در این‌باره می‌گوید:

"سخت است بازیکنی مانند پیرلو پیدا کرد، چراکه او تکنیک استثنائی در کنترل توپ دارد. او آرامش را به تیم هدیه می‌کند و به خوبی بازی حریف را پیش بینی می‌کند. اضافه کردن چنین استعدادی به یک تیم سازمان یافته، نتایج خوبی به همراه دارد و کیفیت پیرلو را نیز حتی بهتر می‌کند. آندره‌آ کمتر از شرایط قبلی خود بازی نمی‌کند، من آمار او را به خوبی دنبال کرده ام و او جزو ده بازیکنی است که در لیگ قهرمانان بیشترین دوندگی را داشته است، قدرت فیزیکی او استعداد او نیست، بلکه مغز و پای او استعدادش است. او ایستادگی جمعی را به وجود می‌آورد."

آخرین باری که یوونتوس فاتح لیگ قهرمانان شده به 1996 برمی‌گردد که کنته نیز در آن تیم نقش بسزایی داشت، کنته ادامه می‌دهد:

" پیروزی‌های زیادی در زندگی فوتبالیم داشته ام، اما بزرگترین و بهترین‌آن شکست دادن آژاکس آمستردام در فینال 1996 لیگ قهرمانان است، این بالاترین رضایت و خشنودی را در فوتبال برای من به وجود آورد. لیگ قهرمانان چیزی جادوئی است که هر بازیکنی، هرمربی و هرباشگاهی آرزو دارد حداقل یک بار این رقابت را فتح کند."

یوونتوس در فصل جدید با تساوی مقابل کپنهاگن شروع چندان خوبی نداشته، اما کنته می‌گوید:

" فصل قبل نیز در مرحله یک‌چهارم نهایی گفتم، باید بدانیم که در گذشته و دو سال اخیر کجا قرار گرفته ایم، بایرن مونیخ به خوبی جواب این سوال را داد. این فصل تیم باتجربه تر است و این بسیار مهم است، فصل قبل بسیاری از بازیکنان برای نخستین بار در لیگ قهرمانان بازی می‌کردند اما امسال حداقل یک سال تجربه دارند. این فصل باید با رئال مادرید روبرو شویم، باشگاهی که بسیار جاه‌طلب است، این را تاریخ آن‌ها نشان می‌دهد، آن‌ها برای کسب دهمین جام قهرمانی خود سرمایه گذاری کرده است. جدال با رئال بسیار زیبا خواهد بود و شاخصی خواهد بود بر چگونگی پیشرفت تیم ما."

کنته در خصوص سرمربی تیم رئال مادرید که سابقه مربیگیری او را نیز دارد گفت:

" چندسال پیش بود که کارلتو سرمربی من در یووه بود، من دو سال فوق العاده را با او سپری کردم، این زیبا و البته اجتناب ناپذیر است که ما دوباره همدیگر را ملاقات می‌کنیم، به عنوان دو مربی، این نشان می‌دهد که هم او پیر شده و هم من!"


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, ] [ 17:28 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2037
بازدید کل : 30364
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1